Levering/retur/bytte


Levering

Levering er altid gratis. Vi sender varerne med Post Danmark, som leverer mandag-lørdag. Hvis pakken mod forventning er skadet så kontakt venligst Dunoria på tlf. 52 23 36 00, så sørger vi for at finde en løsning med fragtselskabet hurtigst muligt.

Horizontal Rule

Retur

Du skal sende din ordre retur til os senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du kontakter os og vi finder hurtigt en løsning og betaler selvfølgelig for portoen.


Du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, under normale omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Dunoria 
Thorkildsgade 28, 5000 Odense C

Hvad skal jeg sende med tilbage? Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, varen og æsken varen blev leveret i.

Horizontal Rule

Reklamation

Når du handler på Dunoria.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi betaler fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget betaler vi naturligvis dine fragtomkostninger. Varen sendes til:
Dunoria 
Thorkildsagde 28 
5000 Odense C

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os: ordrenummer.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Smykker i din indbakke ?

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Dunoria og vær blandt de første til, at
høre om nye kollektioner og andre spændende tiltag.


Dunoria · 5000 Odense C · Tlf. 44 11 17 17 · kontakt@dunoria.dk